Pro Vás

Správu nemovitosti včetně příslušenství zajišťujeme v souladu s platnými předpisy a zákony, a to v níže uvedených oblastech.

Oblast  ekonomická

V oblasti ekonomické se jedná o tyto činnosti:

  • zajištění zpracování předpisu zálohových plateb na plnění spojená s užíváním bytu,
  • zajištění vybírání příspěvků od vlastníků jednotek na náklady spojené se správou společných částí domu a pozemku, popř. další, pokud jsou tyto příspěvky z rozhodnutí vlastníků vybírány a dále pak zálohy na služby,
  • zajištění vedení evidence plateb vlastníků jednotek na náklady spojené se správou společných částí domu a pozemku a záloh na služby, popř. evidenci dalších plateb, které jsou z rozhodnutí vlastníků vybírány,
  • zajištění upomínání pohledávek, na základě požadavku společenství připravuje prohlášení o uznání závazku, dohody o splácení dluhu, vyúčtování sankce za prodlení,
  • zpracování vyúčtování záloh za služby,
  • zpracování účetnictví, zpracovává účetní závěrku a přiznání k dani z příjmů právnických osob,
  • poskytuje konzultace v ekonomické oblasti dle potřeby jednotlivých subjektů
  • zajištění zpracování mzdové agendy (dohody o provedení práce, odměny zástupcům domu) včetně odvodů a jednání s orgány sociálního a zdravotního pojištění

Oblast  technická

V oblasti technické se jedná zejména o tyto činnosti:

  • zajištění provozu domu a pozemku včetně technických zařízení a společných technických sítí, a to tak, aby společné části domu byly provozuschopné a sloužily k jejich řádnému užívání a k řádnému užívání bytů a nebytových prostor v domě,
  • zajištění údržby, opravy, rekonstrukce a modernizace společných částí domu včetně havarijních oprav, a to v souladu se schváleným plánem oprav  podle pokynů společenství,
  • zajištění plnění poskytovaná s užíváním bytů a nebytových prostorů a společných částí domu, s výjimkou těch, která si zajišťují bydlící od dodavatele přímo (např. dodávka elektrické energie nebo plynu do jednotlivých bytů a nebytových prostor), tj. dodávka elektrické energie a plynu, dodávky tepla a teplé užitkové vody, dodávky studené vody a odvod odpadních vod, v rozsahu dohodnutém společenstvím vlastníků  zajišťuje uzavření smluv s dodavateli uvedených služeb,
  • zajištění protipožárního zabezpečení domu a jeho revize a opravy z těchto revizí vyplývající,
  • zajištění revizí a oprav rozvodů plynu, rozvodů elektrické energie, svislých a vodorovných rozvodů vody a odpadů odpadních vod, rozvodů tepla a teplé užitkové vody, vzduchotechniky, výtahů, společné televizní a rozhlasové antény a ostatních systémů k příjmu a rozvodu televizního a rozhlasového signálu, elektrických sdělovacích zařízení v domě a hromosvodů,
  • zajištění revizí a oprav domovní kotelny (výměníkové stanice),včetně prohlídek a čištění komínů,
  • zajištění plnění dalších povinností, pokud vyplývají nebo vyplynou ze zvláštních právních předpisů ( požární ochrana,bezpečnost práce..................),
  • zpracování návrhu dlouhodobého plánu oprav, rekonstrukcí a modernizací domu včetně plánovaných výdajů na jejich realizaci
  • zajištění provádění výkonu technického dozoru investora při velkých opravách,
  • zajištění smluv o dodávkách prací na opravách byt. domu,
  • zajištění výhodného a bezkonkurenčního pojištění domu prostřednictvím rámcové smlouvy správce s pojišťovnou KOOPERATIVA včetně likvidace pojistných událostí,
  • poskytuje konzultace v technické oblasti zajištěné kvalifikovanými pracovníky
  • vedení nezbytné technické a provozní dokumentace k domu,  kterou se rozumí zejména:
  • evidence fakturačních měřičů vody, tepla, plynu, elektrické energie,
  • evidence podružných měřidel médií,
  • evidence poměrových měřičů tepla a vody v bytech
  • technický pasport domu (přehled o provedených generálních opravách),
  • projektová dokumentace domu (pokud je k dispozici)
  • provedení rozúčtování dodávek tepla mezi jednotlivé byty s využitím rozdělovačů topných nákladů.

Oblast  organizační  a  právní

  • sledování vývoje legislativy – automaticky přizpůsobuje tomuto vývoji svoji správu a v případě potřeby předkládá shromáždění návrhy na změny či doplnění legislativních norem SVJ,
  • zajištění zpracování stanov, změny stanov (příp. jiných dokumentů) v souvislosti s případnými legislativními změnami,
  • zajištění zpracování domovního řádu a dalších vnitřních norem dle potřeby,
  • zajištění zpracování prohlášení vlastníka, příp. zpracování změn prohlášení vlastníka,
  • zajištění převodů bytů do osobního vlastnictví,
  • zajištění svolání ustanovující schůze shromáždění společenství vlastníků, vč. zajištění účasti notáře,
  • zajištění provedení zápisu v rejstříku společenství (popř. obchodním rejstříku) včetně provádění případných změn,
  • poskytuje právní konzultace týkající se činnosti právnické osoby,
  • zajištění evidence jednotlivých vlastníků, včetně jejich osobních údajů a změn,
  • zajištění archivace veškerých dokumentů (účetních, technických apod.)

Cena  nabízených služeb

Cena za komplexní  správu pro rok 2013 činí 180 Kč/měsíc/bytová jednotka včetně DPH.

Cena  správy jen v účetní a ekonomické oblasti je 130 Kč/měsíc/bytová jednotka  včetně DPH.

Nad rámec běžné správy zajišťuje družstvo další služby pro potřeby společenství, a to na základě jejich požadavku za předem dohodnuté ceny.

Informační technologie

Družstvo využívá při správě domů moderní informační technologie. Používá informační systém DRUSOFT , který komplexně pokrývá veškerou činnost správce bytových a nebytových prostorů.

Do budoucna je plánováno zprovoznění dálkového přístupu pro jednotlivé vlastníky i zástupce domu. Tito budou moci nahlížet na informace týkající se bytů případně celého domu prostřednictvím internetu.

Jiné činnosti a nabízené služby

Z dalších činností, které družstvo nabízí:

  • zajištění drobných oprav v domě ,
  • zajištění rekonstrukcí bytových domů s využitím dotací,
  • pomoc při zajištění financování oprav, rekonstrukcí a modernizací domu,